Fakta-Tulpanöra

Här kommer lite fakta om kaninen Tulpanöra som finns i Mulleserierna!
 
En gång i tiden var Tulpanöra Lena Furbergs kanin, men sedan en dag måste Tulpanöra avlivas. Lena var förstås jätteledsen och hade svårt att komma över det, men nu har hennes älskade kanin återuppstått i Mulleserirerna.
Tulpanöra är i vissa serier vit och i andra är han grå. Tulpanöra är en hane. Hoppas att ni gillade faktan!
 
Och här är en söt bild på lilla Tulpanöra och Mulle!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mulleamanda.blogg.se

Mitt namn är Amanda, som du kanske redan förstått. Jag älskar serietidningen minhäst och seriefiguren Mulle, som tecknas av min stora idol och förebild Lena Furberg. Här skriver jag recensioner/omdömen om tidningarna, fakta om Mulle och mycket mer.

RSS 2.0