Jag vann!!!

Hej på er!
 
Nu ska jag berätta en rolig sak som hände för ett tag sedan. Jo det var såhär, MinHäst hade en tävling på instagram, man skulle lägga ut en bild på sin nyaste MinHäst tidning. Jag la ut en bild och... jag vann!!
Jag blev jätteglad givetvis! Priset var en Mulle-pysselbok. Efter en vecka eller två kom pysselboken och ett brev där det stod: GRATTIS! Du har vunnit MinHästs tävling! Kramar från Mulle och redaktionen.
Jag ska rama in brevet och sätta upp det i mitt rum!
Bilder på boken och brevet!
 
 
lisa
2015-03-29 @ 17:06:15

åh..vad kul

Svar: Ja, det var ju jätte kul. Jag som aldrig brukar vinna nått!
Amanda, the mullelover!

lisa
2015-03-29 @ 17:06:15

åh..vad kul

Min Häst
2015-03-30 @ 13:39:58

Hej, vad roligt att du blev glad för pysselboken! Och vilken superduperfin blogg du har!
Stor kram
Min Häst-gänget

Svar: Tack! Ni är bäst, vad roligt att ni gillar bloggen!
Amanda, the mullelover!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mulleamanda.blogg.se

Mitt namn är Amanda, som du kanske redan förstått. Jag älskar serietidningen minhäst och seriefiguren Mulle, som tecknas av min stora idol och förebild Lena Furberg. Här skriver jag recensioner/omdömen om tidningarna, fakta om Mulle och mycket mer.

RSS 2.0